kontakt@marketingmalychfirm.pl
+48 602 486 311
Bezpłatna konsultacja marketingowa
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Blog
Home Kurs marketingu internetowego Kurs marketingu internetowego. 01. Struktura skutecznego systemu marketingu internetowego.
Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu internetowego. 01. Struktura skutecznego systemu marketingu internetowego.

admin 9 października 2019 1 Comment

Contents

  • 1 Kurs marketingu internetowego. 01. Struktura skutecznego systemu marketingu internetowego.
      • 1.0.1 1 krokiem skutecznego systemu marketingu internetowego jest znalezienie klientów.
      • 1.0.2 2 krokiem marketingu cyfrowego jest uchwycenie uwagi klientów.
      • 1.0.3 3 krokiem skutecznego systemu marketingu internetowego jest pierwsza sprzedaż.
      • 1.0.4 4 krok skutecznego systemu marketingu internetowego – więcej sprzedaży!
      • 1.0.5 Podsumowanie:

Kurs marketingu internetowego. 01. Struktura skutecznego systemu marketingu internetowego.

W tym mini kursie będę chciał przedstawić najważniejsze aspekty skutecznego systemu marketingu internetowego. Na wstępie chciałbym bardzo krótko przedstawić samą ideę budowania,takiego systemu. To zajmie tylko kilka minut. Rozpocznijmy więc nasz kurs marketingu internetowego!

Aby sprzedawać produkty, czy usługi lub zachęcać ludzi do czytania lub oglądania treści w Internecie, potrzeba wykonać tylko cztery kroki:

1 krokiem skutecznego systemu marketingu internetowego jest znalezienie klientów.

Chcemy wiedzieć, gdzie są nasi klienci, nasza publiczność. Jeśli wiemy, gdzie się znajdują, w jakich kanałach marketingowych, z jakich mediów korzystają, wiemy też, gdzie prowadzić sprzedaż. To pozwoli nam zaoszczędzić czas i pieniądze. Dlatego zawsze najpierw przeprowadzamy badania rynku jako fundament skutecznego systemu marketingu internetowego.

2 krokiem marketingu cyfrowego jest uchwycenie uwagi klientów.

Przechodzimy do kroku numer dwa, czyli tego, co ma nam przyciągnąć naszych klientów. Innymi słowy chcemy zwrócić ich uwagę i uchwycić kontakt z nimi. W zależności od kanałów marketingowych, w których znajdują się nasi klienci (wiemy to z kroku pierwszego) możemy użyć kampanii reklamowych np. Google Ads, możemy też użyć mediów społecznościowych. Chcemy przyciągnąć ich uwagę, tworząc treści na stronach internetowych, pozycjonując się na wybrane frazy kluczowe, prowadząc działania na Facebook’u, Instagram’ie, na YouTube i tak dalej, po to, by prowadzić działania remarketingowe, czy też zamienić ich w obserwujących, fanów, subskrybentów, tak, żeby móc im wysyłać kolejne komunikaty i informacje. Tego też nauczy nas ten kurs marketingu internetowego.

Inaczej mówiąc, ten kurs budowy skutecznego systemu marketingu internetowego ma nauczyć nas jak zamienić potencjalnych klientów, którzy weszli na naszą stronę internetową, czy obserwatorów naszych mediów społecznościowych w długoterminowych klientów, wobec których możemy kontynuować działania marketingowe i ostatecznie doprowadzić do sprzedaży.

3 krokiem skutecznego systemu marketingu internetowego jest pierwsza sprzedaż.

Doprowadzenie do sprzedaży jest trzecim krokiem skutecznego systemu marketingu internetowego. W końcu powodem, dla którego sprzedajemy nasze produkty lub usługi, jest właśnie zarabianie pieniędzy. Więc jak i gdzie sprzedajemy? Sprzedajemy przez naszą stronę internetową, nasz sklep. czy media społecznościowe nasze produkty i usługi i to tak wcześnie, jak tylko się tego nauczymy, aby w końcu zarabiać pieniądze. A kiedy już to osiągniemy, to już odnieśliśmy sukces! Nie zawsze jednak pierwsza sprzedaż, jest tą właściwą, docelową. Czasem bardziej skuteczną drogą jest wręcz zaoferowanie czegoś za darmo, po to żeby w kolejnych krokach sprzedawać klientowi coraz to więcej warte produkty i usługi i maksymalizować jego wartość w czasie.

4 krok skutecznego systemu marketingu internetowego – więcej sprzedaży!

To jest czwarty krok, który oddziela średnich, przeciętnych sprzedawców od odnoszących prawdziwe sukcesy. I ten czwarty krok to zrobić więcej tego, co działa! O tym też mówi ten kurs marketingu internetowego.

Podsumowanie:

Podsumujmy więc wszystkie kroki, które omówiliśmy do tej pory i na których będzie się koncentrował ten kurs budowy skutecznego systemu marketingu internetowego:

  • W kroku pierwszym, poprzez badanie rynku identyfikujemy kanały marketingowe, w których znajdują się nasi klienci.
  • W kroku drugim, przyciągamy naszych klientów poprzez tworzenie treści w odpowiednich kanałach marketingowych.
  • Następnie kierujemy tych odbiorców do trzeciego kroku, pierwszej sprzedaży.
  • W czwartym kroku dowiadujemy się, co w naszym biznesie rzeczywiście działa, jakie treści, wpisy, zdjęcia, czy filmy, dzięki Google Analytics, Facebook Analytics, YouTube Analytics, czy innym narzędziom analitycznym na platformach, z których korzystamy, a następnie robimy tego więcej!

A to oznacza, że będziemy sprzedawać więcej i w końcu zarobimy więcej pieniędzy, o co w tym wszystkim chodzi!

I to już cała magia skutecznego systemu marketingu internetowego. Jak widać, nie ma w tym nic magicznego. Badasz rynek, przyciągasz uwagę, sprzedajesz, a potem sprzedajesz więcej. Tego ten kurs marketingu internetowego Cię nauczy.

Zapraszam Cię więc do następnej części szkolenia!

Powodzenia!

Link do kolejnej lekcji kursu.

Kurs marketingu internetowego. 02. Jak znaleźć klientów? Badanie rynku, czyli Market Research.PrevKurs marketingu internetowego. 02. Jak znaleźć klientów? Badanie rynku, czyli Market Research.8 października 2019
Kurs marketingu internetowego. 03. Jak generować ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.10 października 2019Kurs marketingu internetowego. 03. Jak generować ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.Next

Related Posts

Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu internetowego. 03. Jak generować ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.

Contents1 Co zabija ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.1.1 Jak generować ruch...

admin 10 października 2019
Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.

Contents1 Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.1.1 Narzędzie Moz.1.1.1 Narzędzie...

admin 14 października 2019

Comment (01)

  1. Pingback: Kurs marketingu internetowego. 02. Badanie rynku, czyli Market Research.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wpisy
  • Zarządzanie budżetem kampanii reklamowej Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Część 1.
  • Marketing NIE JEST SPRZEDAŻĄ! Czym więc jest marketing?
  • Skuteczny marketing B2B firmy przemysłowej
  • Skuteczny audyt SEO strony internetowej
  • Marketing w Social Mediach dla Twojej firmy.
Najnowsze komentarze
  • Pozycjonowanie w YouTube. Jak robić skuteczny video marketing. - Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?
  • Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO? - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.
  • Jak robić skuteczne SEO? Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. - Kurs marketingu internetowego. 05. Skuteczne SEO. Dobór słów kluczowych.
  • 4.1. Podstawy SEO. Optymalizacja stron internetowych - Kurs marketingu internetowego. 03. Jak generować ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.
  • 4.1. Podstawy SEO. Jak generować ruch organiczny z Google? - Kurs marketingu internetowego. 02. Jak znaleźć klientów? Badanie rynku, czyli Market Research.
Kategorie
  • Kurs marketingu internetowego
  • Marketing B2B
  • Marketing Małych Firm
  • Marketing w Social Mediach
  • Materiały szkoleniowe
  • PPC
  • SEO
  • Strategia marketingowa firmy
  • Video marketing
Archiwa
  • listopad 2021
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • marzec 2019
Udostępnij

Copyright © 2019 Dariusz Ciesielski - Marketing Ekspercki i Internetowe Lejki Sprzedażowe. Wszystkie prawa zastrzeżone!