kontakt@marketingmalychfirm.pl
+48 602 486 311
Bezpłatna konsultacja marketingowa
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Blog
Home Kurs marketingu internetowego Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?
Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?

admin 14 października 2019 1 Comment

Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent?

W poprzedniej lekcji przeprowadziłeś analizę konkurencji na frazy kluczowe SEO. Masz już dobrane frazy kluczowe, które zapewnią Ci odpowiednie pozycjonowanie w Google. Zostaje pytanie, co i jak napisać, aby stworzyć skuteczny kontent? W tej lekcji poznasz narzędzie, które w oparciu o te frazy podpowie Ci, jaką skuteczną przynętę (Lead Magnet) możesz stworzyć, by przyciągnąć do Ciebie uwagę Twoich klientów.

Link do poprzedniej lekcji: LINK.

 

Narzędzie Answer The Public.

To narzędzie podpowie Ci na jaki temat napisać skuteczny kontent, żeby dał Ci właściwe pozycjonowanie w Google. Skorzystamy z wersji bezpłatnej, wchodząc na stronę: https://answerthepublic.com. AnswerThePublic ma też płatną wersję Pro, która dostarcza dużo więcej danych, jednak jej koszt to 99 USD miesięcznie. Jeśli jednak chcesz taką wersję wykupić, zrób to przez link podany wcześniej, a uzyskasz dostęp do dodatkowego bonusu, niedostępnego przy zwykłym zakupie.

AnswerThePublic. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?

 

Wybieramy Language: PL i w pasek wyszukiwania wpisujemy jedną z naszych fraz kluczowych “farbowanie włosów henną“.

 

 

Powinieneś uzyskać szereg diagramów, w takiej oto formie. Prezentują one różnego typu pytania, jakie ludzie zadają, a które powiązane są z naszą frazą. Mamy więc gotowe tytuły, do których musimy tylko dopisać treść artykułu, czy wpisu na bloga. Praca na takich danych byłaby jednak mocno niewygodna, proponuję więc od razu skorzystać z dostępnej opcji Download i pobrać je jako plik .csv.

 

Dariusz Ciesielski - Kurs marketingu internetowego - 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO

 

Otrzymaliśmy 77 propozycji tematów na skuteczny kontent. Możemy je teraz zweryfikować, ponownie importując te dane do narzędzia Moz i wykorzystując dostępny limit słów kluczowych. Tak jak w poprzedniej lekcji, wybieramy te tytuły, które oferują możliwie niski poziom trudności i sensownie wysoki ruch. To samo możemy powtórzyć z pozostałymi dwiema frazami wybranymi w poprzedniej lekcji tego kursu.

 

Dariusz Ciesielski - Kurs marketingu internetowego - 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO

Podsumowanie tej lekcji:

W tej lekcji omówiliśmy narzędzie AnswerThePublic podpowiadające tematy atrakcyjnego kontentu dla naszych fraz kluczowych. Jest to oczywiście tylko przykład jednego z wielu podobnych narzędzi do tego celu. Poznałeś w ten sposób prostą metodę, która pozwoli Ci szybko dobrać właściwy temat i tytuł Twojego kontentu do pozycjonowania SEO. Ale SEO to nie tylko wyszukiwarka Google. W kolejnej lekcji poznasz prostą metodę jak wykonać podobną operację do pozycjonowania i generowania ruchu organicznego w serwisie YouTube.

Zapraszam Cię do kolejnej lekcji!

Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.PrevKurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.14 października 2019
Kurs marketingu internetowego. 08. Pozycjonowanie w YouTube. Skuteczny video marketing.14 października 2019Kurs marketingu internetowego. 08. Pozycjonowanie w YouTube. Skuteczny video marketing.Next

Related Posts

Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?

Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent? W poprzedniej lekcji...

admin 14 października 2019
Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu internetowego. 05. Skuteczne SEO. Dobór słów kluczowych.

Skuteczne SEO. Dobór słów kluczowych. W tej części kursu Skuteczne SEO skupimy się na...

admin 13 października 2019

Comment (01)

  1. Pingback: Pozycjonowanie w YouTube. Jak robić skuteczny video marketing.

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wpisy
  • Metoda KGR (Keyword Golden Ratio) w SEO – czym jest i jak działa?
  • Technika Lawiny SEO (SEO Avalanche Technique). Jak strategicznie budować pozycję w wynikach wyszukiwania.
  • Zarządzanie budżetem kampanii reklamowej Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Część 1.
  • Marketing NIE JEST SPRZEDAŻĄ! Czym więc jest marketing?
  • Skuteczny marketing B2B firmy przemysłowej
Najnowsze komentarze
  • Pozycjonowanie w YouTube. Jak robić skuteczny video marketing. - Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?
  • Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO? - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.
  • Jak robić skuteczne SEO? Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. - Kurs marketingu internetowego. 05. Skuteczne SEO. Dobór słów kluczowych.
  • 4.1. Podstawy SEO. Optymalizacja stron internetowych - Kurs marketingu internetowego. 03. Jak generować ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.
  • 4.1. Podstawy SEO. Jak generować ruch organiczny z Google? - Kurs marketingu internetowego. 02. Jak znaleźć klientów? Badanie rynku, czyli Market Research.
Kategorie
  • Kurs marketingu internetowego
  • Marketing B2B
  • Marketing Małych Firm
  • Marketing w Social Mediach
  • Materiały szkoleniowe
  • PPC
  • SEO
  • Strategia marketingowa firmy
  • Video marketing
Archiwa
  • październik 2023
  • listopad 2021
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • marzec 2019
Udostępnij
[elfsight_social_share_buttons id="1"]

Copyright © 2019 Dariusz Ciesielski - Marketing Ekspercki i Internetowe Lejki Sprzedażowe. Wszystkie prawa zastrzeżone!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda