kontakt@marketingmalychfirm.pl
+48 602 486 311
Bezpłatna konsultacja marketingowa
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Agencja Marketingowa Gdynia - Marketing Małych Firm
  • O Agencji
    • Moja agencja
    • O mnie
  • Oferta
    • Strategie marketingowe dla firm
    • SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie stron internetowych
    • SEO Copywriting i SEO Content Marketing
    • SEM – Kampanie reklamowe Google Ads
    • Marketing w Social Media
    • Email marketing i Boty sprzedażowe
    • Gotowe strony internetowe i sklepy internetowe
    • Automatyczne Internetowe Lejki Sprzedażowe
    • Blitzkrieg Marketing – kampanie błyskawicznego budowania marki
  • Blog
  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Blog
Home Kurs marketingu internetowego Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.
Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.

admin 14 października 2019 1 Comment

Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.

Tematem tej lekcji kursu będzie analiza konkurencji, jaką masz na dane frazy kluczowe SEO. Z poprzednich lekcji masz już zebrane frazy, które mogą Ci wygenerować ruch organiczny na Twoją stronę internetową. Czas wybrać te, które rzeczywiście dają realne szanse na pokazanie Twojej witryny na 1 stronie wyszukiwania Google.

Link do poprzedniej lekcji: LINK

 

Narzędzie Moz.

W tym celu wykorzystamy narzędzie Moz, dostępne na stronie moz.com. Jest narzędzie płatne, a jego cena jest wysoka i zaczyna się obecnie od 179 USD miesięcznie. To daje też pewien pogląd jak wysoko jest wyceniana dobrej jakości analiza konkurencji, jeśli chodzi o frazy kluczowe. Moz oferuje też jednak możliwość 30 dni okresu próbnego i sugeruję Ci z tego skorzystać.

Dariusz Ciesielski - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. Narzędzie Moz 1.

W tym celu musisz się zarejestrować i podać dane swojej karty kredytowej. Jeśli nie chcesz zapłacić 179 USD, musisz pamiętać o skasowaniu subskrypcji przed upływem 30 dni (możesz to zrobić natychmiast po zakończeniu analiz). Od razu załączam Ci link, pod którym możesz to zrobić: https://moz.com/help/your-account/manage-subscriptions/cancel-moz-pro.

Dariusz Ciesielski - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. Narzędzie Moz. 2

Dariusz Ciesielski – Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. Narzędzie Moz.

 

Narzędzie Moz. Analiza konkurencji.

Po rejestracji uzyskasz dostęp do narzędzi z menu Moz Pro. Nas interesuje obecnie Keyword Explorer.

Dariusz Ciesielski - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. Narzędzie Moz 3.

W trakcie 30 dni okresu próbnego możesz przeanalizować 500 słów kluczowych i utworzyć 30 różnych list.

Dariusz Ciesielski - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. Narzędzie Moz 4.

Stwórz teraz swoją pierwszą listę. Możesz do tego wykorzystać plik .csv z frazami dotyczącymi henny do włosów, który był omawiany w trakcie poprzednich lekcji.

Możesz skorzystać z funkcji Upload CSV lub wkleić frazy kluczowe ręcznie. Pamiętaj, żeby jako Country wybrać Poland. Po udanej operacji otrzymasz komunikat potwierdzający utworzenie listy.

Zazwyczaj trzeba chwilę poczekać, aż Moz zakończy analizy. Interesują nas szczególnie dwie wartości: Monthly Volume i Difficulty, czyli miesięczna ilość wyszukiwań i trudność. Szukamy tych fraz, które mają jak najwyższą ilość wyszukiwań i jak najniższą trudność. Jeżeli Twoja strona nie ma jeszcze zbudowanego autorytetu, na przykład jest to nowa strona, poziom trudności nie powinien być większy niż 30.

Dariusz Ciesielski - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. Narzędzie Moz 7.

Narzędzie Moz. Frazy kluczowe SEO.

W naszym przypadku mamy trochę szczęścia. Wszystkie frazy mają poziom trudności poniżej 30. Od razu też możemy sobie wyselekcjonować pierwsze, które mają największy ruch i najmniejszą trudność pozycjonowania. Są to:

  • farbowanie włosów henną: miesięczny wolumen wyszukiwań 501 – 850, trudność 14,
  • henna na włosy: miesięczny wolumen wyszukiwań 501 – 850, trudność 12,
  • henna bezbarwna: miesięczny wolumen wyszukiwań 201 – 550, trudność 14.

Już teraz możesz zacząć tworzyć treści pod te frazy kluczowe. Z każdej z nich po wypozycjonowaniu na 1 stronie Google możesz liczyć na kilkanaście – kilkadziesiąt procent ruchu. Bez trudu powinno dać Ci to od ok. 200 do 1000 wejść na Twoją stronę wyłącznie z ruchu organicznego.

Podsumowanie lekcji 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.

Podsumowując tę lekcję, w której omawialiśmy analizę konkurencji na frazy kluczowe SEO, poznałeś potężne narzędzie Moz. To narzędzie pozwoliło Ci dobrać frazy kluczowe do pozycjonowania mające realną wartość pod kątem generowanego ruchu i dające rzeczywiste szanse do wypozycjonowania się na 1 stronę w Google. W kolejnej lekcji poznasz narzędzie, które w oparciu o te frazy podpowie Ci, jaką skuteczną przynętę (Lead Magnet) stworzyć, by przyciągnąć do Ciebie uwagę Twoich klientów.

Zapraszam Cię do kolejnej lekcji!

Kurs marketingu internetowego. 05. Skuteczne SEO. Dobór słów kluczowych.PrevKurs marketingu internetowego. 05. Skuteczne SEO. Dobór słów kluczowych.13 października 2019
Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?14 października 2019Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?Next

Related Posts

Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu internetowego. 03. Jak generować ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.

Co zabija ruch organiczny z Google? Podstawy SEO. W tej lekcji mini kursu marketingu...

admin 10 października 2019
Kurs marketingu internetowego

Kurs marketingu internetowego. 02. Jak znaleźć klientów? Badanie rynku, czyli Market Research.

Krok 1. Badanie rynku, czyli jak znaleźć klientów?   Zaczynamy nasz kurs...

admin 8 października 2019

Comment (01)

  1. Pingback: Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ostatnie wpisy
  • Metoda KGR (Keyword Golden Ratio) w SEO – czym jest i jak działa?
  • Technika Lawiny SEO (SEO Avalanche Technique). Jak strategicznie budować pozycję w wynikach wyszukiwania.
  • Zarządzanie budżetem kampanii reklamowej Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads. Część 1.
  • Marketing NIE JEST SPRZEDAŻĄ! Czym więc jest marketing?
  • Skuteczny marketing B2B firmy przemysłowej
Najnowsze komentarze
  • Pozycjonowanie w YouTube. Jak robić skuteczny video marketing. - Kurs marketingu cyfrowego. 07. Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO?
  • Pozycjonowanie w Google. Jak napisać skuteczny kontent pod SEO? - Kurs marketingu cyfrowego. 06. Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO.
  • Jak robić skuteczne SEO? Analiza konkurencji na frazy kluczowe SEO. - Kurs marketingu internetowego. 05. Skuteczne SEO. Dobór słów kluczowych.
  • 4.1. Podstawy SEO. Optymalizacja stron internetowych - Kurs marketingu internetowego. 03. Jak generować ruch organiczny z Google? Podstawy SEO.
  • 4.1. Podstawy SEO. Jak generować ruch organiczny z Google? - Kurs marketingu internetowego. 02. Jak znaleźć klientów? Badanie rynku, czyli Market Research.
Kategorie
  • Kurs marketingu internetowego
  • Marketing B2B
  • Marketing Małych Firm
  • Marketing w Social Mediach
  • Materiały szkoleniowe
  • PPC
  • SEO
  • Strategia marketingowa firmy
  • Video marketing
Archiwa
  • październik 2023
  • listopad 2021
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • październik 2019
  • wrzesień 2019
  • marzec 2019
Udostępnij
[elfsight_social_share_buttons id="1"]

Copyright © 2019 Dariusz Ciesielski - Marketing Ekspercki i Internetowe Lejki Sprzedażowe. Wszystkie prawa zastrzeżone!

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda